A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

Gy.I.K. - Gyakori kérdések és válaszok

K: Szükséges-e regisztráció a vásárláshoz?

 

V: A vásárláshoz nem szükséges regisztrálni, regisztráció nélkül is lehet megrendelést leadni. Természetesen a regisztrációnak vannak előnyei. Ha regisztrál, akkor nyomon követheti megrendelését, igényelhet hírlevelet, illetve a vásárlás folyamatát meggyorsíthatja, mert a program előre kitölti a számlázási és szállítási címeket vásárláskor.

 

K: Leadtam a megrendelést. Mikor fogják elküldeni a csomagot?

 

V: Az oldalunkon található összes termék készletünkön van. Ha a megrendelése munkanapokon 13:00-ig megérkezik hozzánk, akkor azt még aznap el tudjuk küldeni, így már a következő munkanapon házhoz viszi Önnek a futár a csomagját.

Kiküldés előtt ügyfélszolgálatunk mindig telefonon is egyeztet az átvételről. Kérjük vegyék figyelembe, hogy addig nem indítjuk a csomagot, amíg el nem tudjuk Önt érni telefonon.

 

K: Megkaptam az értesítést, hogy elküldték a csomagomat. Pontosan mikor kapom kézhez?

 

V: Mindig aznap szoktuk kiküldeni az értesítéseket, amelyik napon a csomagot átadtuk a futárnak. A futárszolgálat mindig a következő munkanapra vállalja a csomag kiszállítását (tehát, ha pl. szerdán adtuk fel a csomagot, akkor csütörtökön kapja kézhez, de ha mondjuk pénteken adtuk fel, akkor hétfőn kapja meg, mivel hétvégén és ünnepnapon nincs kiszállítás). A futárok általában munkaidőben viszik a csomagokat (8:00-17:00), ennél pontosabb időpontot nem tudunk mondani. A kiszállítás ideje nagyban függ a futár aznapi forgalmától, útitervétől, stb. Határozott időpontra történő szállítást emiatt sajnos nem tudunk garantálni. Van azonban lehetőség 12 óra előtti, illetve 10 óra előtti kézbesítésre, de ennek díját nem tartalmazza a webáruházunk által felajánlott kedvezményes szállítási költség. Ez a pótdíj függ a csomag súlyától és méretétől, esetenként akár többezer forint is lehet. Bővebb információkért kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Ha mindenképp pontosan szeretné tudni, hogy az Ön futárja mikor fog kézbesíteni, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat, hogy megadhassuk Önnek a fuvarlevele számát (ezt a számot egyébként az email értesítő is tartalmazza). Ezzel a fuvarlevélszámmal tud érdeklődni a futárszolgálatnál, ahol konkrétabb felvilágosítást tudnak adni Önnek.

 

K: Nem biztos, hogy kézbesítéskor pont otthon leszek. Mit tehetek?

 

V: Webáruházunkban van lehetőség külön szállítási és számlázási címet is megadni. A futárszolgálat általában munkaidőben szokott kiszállítani. Ha Ön dolgozik, akkor érdemesebb a csomagot a munkahelyére kérni. Ha nem megoldható, akkor érdemesebb egy családtagot vagy szomszédot megbízni az átvétellel. Ha valahogy mégis elkerülték egymást a futárral, akkor a futár kapcsolatba fog Önnel lépni telefonon (ha megadta a telefonszámát), és egy alkalmas második időpontot tud vele egyeztetni. Kérjük vegye figyelembe, hogy a futárszolgálat csak kétszer tesz kísérlet a kézbesítésre, ezután a csomagot visszajuttatja hozzánk.

 

K: Nem szeretném, ha a kollégáim/családtagjaim látnák, hogy fehérneműt rendeltem.

 

V: Természetesen minden megrendelést diszkréten csomagolunk. A csomag külseje semmilyen módon nem fog utalni a tartalmára, még a fuvarlevélen sem lesz feltüntetve, mit tartalmaz a küldemény.

 

K: Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?

 

V: Szerencsére ez nagyon-nagyon ritkán fordul elő, hiszen a futárcégnek is vigyáznia kell a hírnevére, így az az érdeke, hogy épségben adja át a csomagokat. Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. A csomagokat mindig a lehető legbiztonságosabb módon csomagoljuk, hogy minimálisra csökkentsük a sérülés esélyét. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Ha viszont olyan sérülést tapasztalnak, mely valós sérülésre utal, akkor kérjük a fenti módon szíveskedjenek eljárni, ezután haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba az info[kukac]legavenuefehernemu.hu emailcímen vagy a 20/342-1511-es telefonon.
Megértésüket köszönjük.

 

K: Fehérneműt szeretnék vásárolni. Mi a nekem megfelelő méret?

 

V: A méretek kiválasztásánál segítséget nyújthat a mérettáblázatunk. Ha mégsem tudná eldönteni, mi az Önnek való méret, akkor a következő szempontokat érdemes figyelembe venni. A Leg Avenue fehérneműk általában kétféle méretben léteznek: normál és plusz méret. A normál méretet legfeljebb 175 cm magas, 40-80 kg közötti hölgyeknek ajánljuk. Minden más esetben a plusz méret javasolt. Például ha Ön 65 kg, de mondjuk 185 cm magas, akkor is inkább a plusz méretet ajánljuk.

 

K: Honnan tudjam, hogy nyitott-e a cicaruha alul? A képen nem látszik.

 

V: Mindent testharisnyánk nyitott a szeméremnél.

 

K: Van-e lehetőség becserélni a terméket egy más típusú termékre?

 

V: Amennyiben nem elégedett a termékkel, természetesen visszavásároljuk Öntől, ha ezt 8 munkanapon belül jelzi (a vásárlástól való elállás joga, lásd itt). A másik lehetőség, hogy becserélheti más termékünkre és az árát 100%-ban beszámítjuk.

Mivel fehérneműket forgalmazunk, ezért higiéniai szempontok miatt csakis bontatlan csomagolású, sérülésmentes termékeket áll módunkban visszavásárolni.

A csomagot a számlán szereplő címre, az eredeti számlával együtt kell visszaküldeni. Fel lehet adni postán, futárszolgálattal, de akár személyesen is átadható. Ha postán, illetve futárszolgálattal történik az áru visszaküldése, azt biztonságosan becsomagolva, lezárva kell visszaküldeni, hogy az ne sérülhessen meg. Sérült, vagy egyéb módon viseltes terméket nem áll módunkban díjmentesen cserélni.

Visszaküldés előtt minden esetben ügyfélszolgálatunkkal szükséges egyeztetni!

Kérjük vegyék figyelembe, hogy utánvétes vagy portós csomagokat nem áll módunkban átvenni, ezek átvételét megtagadjuk.

 

K: Van-e lehetőség a termékek személyes átvételére?

 

V: Természetesen van lehetőség a megrendelés személyes átvételére. Az irodánk Egerben, a Pápay Sámuel utca 2. szám alatt található, ahol előzetes (telefonos, vagy email útján történő) egyeztetés után átvehetők a termékek. Ebben az esetben szállítási költséget nem számítunk fel. Irodánkhoz a térképet itt találja:

 


Nagyobb térképre váltás

Webáruház készítés